Rezultatele cautarii dupa : "canale tv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
Luni, 08 Februarie 2021
 Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Premiera in configurarea serviciilor: Telekom Romania lanseaza cel mai extins configurator online de servicii din piata de telecomunicatii locala
Miercuri, 21 Octombrie 2020
 Din dorinta de a raspunde cat mai rapid nevoilor clientilor si pentru simplificarea procesului de achizitie, dupa validarea optiunilor, solicitarea este inregistrata si un reprezentant Telekom va contacta respectivul client pentru finalizarea procedurii de contractare.
Cea mai buna handbalista, Cristina Neagu se alatura Kaufland: Fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din rezonabile in remarcabile
Vineri, 08 Noiembrie 2019
,,Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara...
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea...
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
Miercuri, 17 Octombrie 2018
 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 „Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
Doi luptatori UFC se bat la birou in campania liniei vestimentare Flex Collection de la Van Heusen
Miercuri, 01 August 2018
 Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia pentru brandul Gazeta Sporturilor si gsp.ro
Miercuri, 04 Iulie 2018
Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp), anunta reprezentantii de relatii publice Intact.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Peste 200 mii EUR in campania DERO 50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
1 2 3 4 »