Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Septembrie 2016
Fundatia Telekom Romania a fost acreditata de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice sa ofere servicii de informare si consiliere profesionala, anunta reprezentantii de relatii publice.
Joi, 13 Decembrie 2012
White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel
Vineri, 19 Iunie 2009
Potrivit lui Augustin Roman, debitele restante ale Boom catre editorul site-urilor din jurul GSP sunt de ordinul a sute de mii de euro, iar primul termen este fixat pentru 22...
Miercuri, 17 Iunie 2009
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la...
Marti, 10 Martie 2009
Effie 2009 a dat start inscrierilor, iar comitetul de organizare al Effie 2009 isi rezerva dreptul sa schimbe categoria campaniilor inscrise in competitie sau excluderea unor campanii din concurs
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
Joi, 15 Mai 2008
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Joi, 20 Decembrie 2007
Dupa ce a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, LG a ales MindShare (WPP), Y&R Worldwide (WPP) si Publicis Modem (Publicis) pentru pentru dezvoltarea strategiei media, servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line
Joi, 06 Decembrie 2007
Agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) a castigat LG, cont global care cauta in prezent agentii afiliate unor retele internationale pentru a lucra impreuna cu BBH la nivel de implementari locale
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: