Rezultatele cautarii dupa : "campaniei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Eva Mendes este imaginea noii ape potabile filtrate FloeWather
Marti, 30 Iulie 2024
 Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ”Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mare”
Luni, 29 Iulie 2024
 Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in...
De ce ajung copii sa incerce droguri? Sondaj in cadrul campaniei nationale UNSPOKEN impotriva consumului de droguri
Luni, 22 Iulie 2024
 Peste 65% dintre respondentii la sondaj considera anturajului ca principalul factor care-i determina pe copii sa incerce drogurile, prima data la modul experimental, in timp ce 56% dintre parinti au indicat apoi lipsa de afectiune ca fiind al doilea cel mai important factor care-i determina pe copii sa consume...
Campanie de admitere contra curentului: UTCB indeamna tinerii sa iasa din lumea virtuala si sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru...
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
Luni, 08 Iulie 2024
 Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din bugetul Municipiului Brasov.
Cu de 25 de ani in publicitate, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, si-a luat zborul la Cer
Vineri, 05 Iulie 2024
Daca in urma cu doua saptamani, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, scria pe retelele de socializare impreuna cu echipa agentiei despre succesul pe scena Effie Awards al campaniei Ambrosia ,,Fly Away”, la sfarsitul acestei saptamani, 1-5 iulie a.c, aceeasi echipa de colegi, care il...
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
Vineri, 05 Iulie 2024
 In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de...
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024
 Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Cumparaturi cu cap si umor. Pe langa Mircea Bravo si Bunica, Profi se imbogateste cu ambasadorii Bifa si Toma.
Joi, 25 Ianuarie 2024
 ,,Simplitatea se imbina in mod fericit cu misiunea aplicatiei noastre de a oferi valoare clientilor intr-un mod accesibil, personalizat si aproape de casa", afirma Corina Badisor, Manager Loyalty si Digital la Profi.
Parteneriat intre 12 milioane de vizitatori OLX si 400.000 de utilizatori PAGO pentru plata facturilor de utilitati, lunar
Luni, 15 Ianuarie 2024
 Adrian Cighi, Co-fondator Pago -“Cheltuielile casnice raman in atentia utilizatorilor Pago, indiferent de perioada anului. Ne bucuram ca putem fi parte din aceasta campanie si ca putem oferi clientilor OLX beneficiile de a plati facturile de utilitati oricand, de oriunde, intr-un mod rapid si...
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Caravana Coca-Cola de Craciun porneste la drum cu un super concert Delia in Piata Constitutiei
Luni, 27 Noiembrie 2023
 Anul acesta, prima intalnire a Caravanei cu cei care o indragesc va avea loc pe 30 noiembrie, in cadrul Targului de Craciun Bucuresti, din Piata Constitutiei, unde camioanele Coca-Cola vor stationa incepand cu ora 16.00
Alarma privind riscurile si efectele dependentei de jocuri de noroc. Code for Romania solicita CNA integrarea de mesaje de avertizare a populatiei.
Luni, 23 Octombrie 2023
Initiativa reprezinta un demers asociat Campaniei „Asteapta-te, romane. #PUTEM3000", in cadrul careia Code for Romania a lansat saptamana aceasta platforma SanatateaMintala.ro.
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
#InTerapie: peste 200 de discutii cu psihoterapeuti si mii de vizite la primul Punct de Prim Ajutor Emotional la un festival de muzica
Miercuri, 16 August 2023
 Conversatia despre terapie a avut un ecou mai larg – pe parcursul zilelor de festival, Reteaua de Sanatate REGINA MARIA a oferit vizitatorilor peste 3000 de premii constand in sedinte gratuite de terapie, vouchere valorice si abonamente la terapie, dar si tricouri si tote bag-uri din colectia vestimentara...
1 2 3 4 5 »