Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 28 Octombrie 2022
In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai...
Marti, 30 August 2022
Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Luni, 14 Februarie 2022
Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva lectura in randul cititorilor...
Marti, 26 Noiembrie 2019
,,Alaturi de aceasta initiativa, LEROY MERLIN sustine protejarea industriei lemnului din Romania prin actiuni de impadurire care au devenit o traditie pentru noi.” – a declarat Frederic Lamy, CEO LEROY MERLIN Romania.
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Marti, 21 Mai 2019
Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Marti, 12 Februarie 2019
In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Miercuri, 22 August 2018
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
Vineri, 17 August 2018
Operatorul de telefonie mobila Docomo, Japonia a produs un film de constientizare privind riscurile folosirii telefoanelor mobile in timpul mersului - Samurai Smartphone
Joi, 26 Iulie 2018
Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Luni, 18 Iunie 2018
Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS) si evenimentele organizate contrinbuie la cresterea constientizarii pericolelor pe care le reprezinta aceasta boala
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Joi, 01 Martie 2018
Noua campanie Lacoste „Save Our Species” semnata de BETC Paris face deja valuri in presa de marketing si comunicare americana
Joi, 23 Noiembrie 2017
“Toate campaniile pe care am decis sa le aducem in fata juriului au demonstrat rolul integrator al proiectelor de PR si un model diferit, inovator, de abordare a stakeholderilor”, declara Imola Zoltan, Owner and Co-founder McCann PR.
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Vineri, 30 Decembrie 2016
Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Vineri, 14 Octombrie 2016
Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist.
Vineri, 16 Septembrie 2016
In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Joi, 28 Iulie 2016
Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: