Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 17 Decembrie 2021
Cu aceasta provocare a inceput campania de comunicare a newsletter-ului „3 MINUTE” al Europa Libera Romania, o redactie care isi asuma ea insasi libertatea de a fi sincera. Timp de o luna, oameni obisnuiti, alaturi de 12 personalitati din Romania au impartasit onest propriile povesti si experiente in...
Vineri, 09 Octombrie 2020
Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania
Vineri, 17 Iulie 2020
Eliza Rogalski, Managing Partner & Strategy Leader Rogalski Damaschin Public Relations, preia mandatul de Vicepresedinte pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) al retelei PROI Worldwide (Public Relations Organisation International), cea mai mare retea globala de agentii de comunicare...
Marti, 27 August 2019
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre cVineri, 21 Iunie 2019
„Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe...
Miercuri, 08 Mai 2019
Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
Vineri, 05 Aprilie 2019
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante,...
Vineri, 15 Martie 2019
In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul...
Joi, 28 Februarie 2019
UPC Romania demareaza campania „Activeaza factura electronica si adopta un copac” prin care indeamna clientii companiei, care au servicii de internet, sa renunte la factura printata prin activarea facturii electronice.
Miercuri, 19 Decembrie 2018
Suma va fi folosita pentru refacerea laboratoarelor de analize ale clinicii de oncologie pediatrica din cadrul spitalului de urgente pentru copii Timisoara
Joi, 06 Decembrie 2018
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
Luni, 05 Noiembrie 2018
Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Luni, 05 Noiembrie 2018
Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Luni, 01 Octombrie 2018
”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune
Marti, 28 August 2018
„Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
Marti, 29 Mai 2018
Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017.
Sambata, 19 Mai 2018
Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Vineri, 20 Aprilie 2018
ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: