Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Februarie 2024
Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania: “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Miercuri, 15 Mai 2013
“Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga
Marti, 13 Octombrie 2009
Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Miercuri, 03 Decembrie 2008
AdPlayers scria ieri ca regia condusa de Brindusa Vlanga ar urma sa administreze vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse al grupului, mai putin Internet, care intra...
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
"Toata documentatia pusa la dispozitie de catre SRTV in vederea pregatirii licitatiei a fost facuta la limita legii" a declarat pentru AdPlayers Brindusa Vlanga, Director General, DBV Media House una din cele 4 regii de vanzari participante la licitatia TVR
Luni, 12 Septembrie 2005
Aflat pana de curand in portofoliul Splendid MediaZece, cotidianul de limba engleza a ales noua regie de vanzari de publicitate incepand cu luna septembrie
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: