Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Iunie 2024
„Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
Luni, 03 Aprilie 2023
BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Vineri, 16 Aprilie 2021
Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Miercuri, 31 Martie 2021
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Joi, 13 Septembrie 2018
Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
Marti, 12 Aprilie 2016
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Joi, 11 Februarie 2016
Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
Miercuri, 15 Iulie 2015
Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Miercuri, 13 Mai 2015
Luni, 03 Martie 2014
Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Luni, 06 Februarie 2012
Decizia publicarii tirajelor culese in urma controalelor in tipografii a fost luata de Adunarea Generala a Departamentului de audit de tiraje
Vineri, 03 Februarie 2012
Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
Miercuri, 21 Septembrie 2011
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Joi, 31 Martie 2011
Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Luni, 20 Septembrie 2010
Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
Luni, 21 Iunie 2010
BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: