Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Decembrie 2024
„A fost o placere sa particip la acest eveniment aniversar si sa demonstrez cum produsele de ingrijire personala Dyson pot transforma coafura intr-o experienta premium, fara compromisuri asupra sanatatii parului. Tehnologia Dyson este revolutionara, oferind rezultate profesionale chiar si acasa, iar astazi...
Luni, 09 Decembrie 2024
”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
Luni, 28 Octombrie 2024
Cunoscut atat ca protagonist al filmului „365 Days”, cat si ca imagine a brandului lider de piata HELL ENERGY, Morrone urmeaza sa apara intr-un alt rol interesant.
Vineri, 27 Septembrie 2024
Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale
Miercuri, 21 August 2024
Lensa, cel mai mare retailer de optica din Romania, potrivit companiei, isi consolideaza echipa de management. Florin Melinte devine noul Deputy CEO si, impreuna cu Daniel Craciun, Fondator si CEO Lensa, va sustine consolidarea business-ului.
Marti, 30 Iulie 2024
Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
Luni, 29 Iulie 2024
VTEX este unul dintre cei doar doi furnizori care au obtinut medalii de aur la categoria „Total cost of ownership” in ambele rapoarte Paradigm B2B 2024
Marti, 16 Iulie 2024
“Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
Luni, 01 Iulie 2024
Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.
Vineri, 28 Iunie 2024
Colaborarea dintre cele doua companii este rezultatul unui pitch castigat de Limitless Agency si are ca obiectiv principal optimizarea prezentei online a retailerului.
Joi, 20 Iunie 2024
Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
Miercuri, 29 Mai 2024
Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
Miercuri, 15 Mai 2024
Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Joi, 09 Mai 2024
Noul oficial de marketing si comunicare al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Joi, 09 Mai 2024
Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
Joi, 21 Martie 2024
HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Marti, 27 Februarie 2024
Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
Miercuri, 21 Februarie 2024
Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania: “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Joi, 15 Februarie 2024
Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Miercuri, 07 Februarie 2024
,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: