Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Iunie 2013
Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Joi, 20 Octombrie 2011
“Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Miercuri, 22 Iunie 2011
Adrian Botan anticipa in AdPlayers ca este posibil ca intrarea ROM sa faca suprize si la alte sectiuni. Agentia contabilizeaza astfel 7 trofee...
Vineri, 17 Iunie 2011
Sub titlul „Effie Rom Chiar Cu Pierderi Masive”, Lorand Balint, alias Botzi de la Leo Burnett, isi pune mai multe semne de intrebare pe blogul personal despre eficienta campaniei semnate de tizul Adrian Botan (alias Botzi) de la McCann
Marti, 20 Mai 2008
Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului
Miercuri, 01 August 2007
“Suntem singura agentie din Romania premiata la acest festival (Cresta awards n.r.). Cred ca cele trei finaliste sunt razbunarea noastra pentru Cannes.” spune Adrian Botan, CEE Creative Director, McCann Erickson
Luni, 04 Iunie 2007
La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
Luni, 12 Februarie 2007
"AdPrintul este un ultim test înainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
Luni, 09 Octombrie 2006
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari înscrise în festival reprezentând, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari românesti intrate în concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru înscrieri
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: