Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Organizatia care numara mai mult de 60 de membri îi are în Consiliul Director, din partea clientilor si agentiilor pe Ana Maria Bogdan (Altex), Oana Petroff (Mindshare), Cristi Parvan (Zenith Media) si Ciprian Stavar (New Media Agency), iar din regiilor/publisherilor online: Val Voicu (AdEvolution), Mihai Seceleanu (Internet Corp), Orlando Nicoara (MPI) si Doru Panaitescu (Arbomedia)
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: