Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 07 Martie 2017
Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la Tony Christodoulou, fondatorul care a lansat agentia in 1971, deschizand ulterior birouri pe 40 de piete si multe zone emergente din intreaga lume
Vineri, 22 Mai 2015
Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Joi, 29 Martie 2012
Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei
Luni, 12 Aprilie 2010
In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice Action Global Communications va furniza Orkla Foods Romania servicii complete de PR si consultanta strategica pentru comunicare externa si interna
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
Marti, 26 Iunie 2007
Amira Syoufi (foto) a decis sa se alature echipei Brand Connection ca Senior Planner, dupa ce a inceput sa lucreze in media la Carat, in 2004
Vineri, 11 Mai 2007
Campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii
Marti, 08 Mai 2007
Prima campanie de comunicare derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet), in urma unei licitatii agentia de media Brand Connection asigurand pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying, dupa ce contul de media a fost la Media Direction
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata româneasca s-a desfasurat în perioada octombrie – noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Vineri, 26 Mai 2006
"Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata într-o banca importanta din Romania", motiveaza castigarea licitatiei media, Ileana Tomescu - Managing Director, Brand Connection, vorbind de Crina Bibicu, ex - Advertising & Promotion Supervisor la Banca Romaneasca
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: