Rezultatele cautarii dupa : "bmg"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Premiera mondiala: Finalizarea cu ajutorul AI a celei de-a X-a simfonii a lui Beethoven la Bonn, transmisa live si in Romania
Miercuri, 06 Octombrie 2021
 Premiera mondiala a celei de-a X-a simfonii de Beethoven, finalizata cu ajutorul inteligentei artificiale, va avea loc pe 9 octombrie. Live de la Telekom Forum din Bonn si transmisa in direct gratuit, de la ora 20.00, pe website-ul www.simfonia10.ro.
Deutsche Telekom prezinta a-X-a simfonie a lui Beethoven, finalizata cu ajutorul AI, aproape 200 de ani mai tarziu
Vineri, 13 August 2021
 Ultima simfonie a titanului muzicii simfonice, Ludwig van Beethoven, a fost completata aproape 200 de ani mai tarziu cu ajutorul inteligentei artificiale. Deutsche Telekom a sustinut proiectul in cadrul seriei de initiative menite sa aniverseze 250 de ani de la nasterea compozitorului german
Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
Luni, 11 Iunie 2012
 Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
Restante la salarii de la 1 luna la 2 luni si jumatate la BMG
Luni, 25 Mai 2009
 Dupa plecarea a doi din trei redactori Strategic, publicatia online va trece sub coordonarea redactorului sef Biz, Marta Usurelu, apropiata a fostului redactor sef al publicatiei Campaign si predecesorul Romanitei Oprea- Cristian Manafu
Romanita Oprea, Redactor Sef la Strategic.ro, paraseste publicatia
Marti, 19 Mai 2009
 Oprea coordona editorial Strategic.ro dupa inchiderea licentei britanice a revistei Campaign din toamna anului 2008
Eureko nu a asigurat aparitia Business Week Romania
Marti, 17 Martie 2009
 Fostul Interamerican, Eureko a fost printre ultimii anuntatori ai publicatiei, insuficient pentru a asigura un scenariu optimist privind aparitia publicatiei
BMG a inchis dupa Campaign si editiile tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Vineri, 13 Februarie 2009
 Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Rachad El Jisr inlocuieste Campaign cu Strategic online
Miercuri, 04 Februarie 2009
 Potrivit unor surse din piata, redactorii editiei tiparite Campaign inchise de Rachad El Jisr in toamna anului trecut vor lansa Strategic pana la inceputul lunii martie
La 2 luni dupa ce a inchis revista Campaign (BMG), Rachad El Jisr pregateste o replica online pana in primavara
Miercuri, 07 Ianuarie 2009
 Trustul de media a inchis revista de marketing si comunicare autohtona sub licenta Campaig UK, dar Rachad El Jisr vrea o replica online coordonata chiar de fostul redactor sef Campaign - Romanita Oprea
Saatchi & Saatchi a numit un nou Corporate Communication Officer
Luni, 24 Noiembrie 2008
 Florin Ionescu (23 ani) a lucrat la Campaign, publicatie care si-a incetat de curand aparitia, si Image Promotion, in prezent Image PR
Business Review - 500 editii
Marti, 30 Septembrie 2008

Publicatia de afaceri editata de Business Media Group (BMG) aniverseaza implinirea a 500 de editii la putin timp dupa implinirea a 10 ani de publishing, in luna martie a anului curent

Nora Ionita confirma plecarea din pozitia de Managing Director, Lowe Public Relations
Marti, 12 Februarie 2008
“Sunt (..) o mie de motive pentru care m-am simtit bine in aceasta companie si o mie unul care ma fac sa ma simt bine ca am luat aceasta decizie”, a declarat Nora Ionita (foto), pentru AdPlayers, despre...
AdMarket se face integral din banii UAPR
Joi, 07 Februarie 2008
Pe langa o analiza de perceptie, studiul va oferi si informatii privind Crestere anuala a agentiilor, Cifra de afaceri si profitabilitate, premii de creatie sau eficienta
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
AdOr 2007 Exclusiv, Radu Miu (Mercury360) 'AdOr-ul, festivalul creativitatii romanesti, merita mai mult'
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Ad’Or a vandut inscrieri in festival si cu casa inchisa
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.  
Leo Burnett a inscris 10.000 EUR +TVA in contul BMG pentru Ad’Or
Joi, 10 Mai 2007
Cu cele 95 de lucrari inscrise dintr-un total de 361, agentia de publicitate Leo Burnett detine 1 din 4 lucrari in competitia din acest an care a facut dupa toate probabilitatile numai din inscrieri aproximativ 50.000 EUR, inclusiv TVA
Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
1 2 3 »