Rezultatele cautarii dupa : "biofarm"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021
 In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
Luni, 03 Iunie 2019
 Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
2000 de medicamente absente. Taxa clawback care a ajuns la 25% si taxa de raft, care depaseste in multe cazuri 20%, sunt principalele cauze.
Marti, 10 Iulie 2018
Medicamente din toate categoriile terapeutice, nu numai citostatice, sunt in pericol de a disparea adancind criza cronica a medicamentelor din ultimii 3 ani care afecteaza toti pacientii, dar si competitivitatea industriei producatoare locale
Recunoastere mondiala a calitatii medicamentelor fabricate in Romania
Vineri, 16 Martie 2018
 Administratia Americana pentru Alimente si Medicamente (FDA) a confirmat la data de 1 martie a.c. buna reputatie a industriei farmaceutice locale si a Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale (ANMDM), prin includerea Romaniei pe lista de tari UE cu care Acordul de Recunoastere Mutuala va fi...
Producatorii de medicamente solicita PSD-ALDE si Guvernului masuri pentru fabricarea in Romania
Miercuri, 31 Ianuarie 2018
 “Solicitam Coalitiei de Guvernare PSD-ALDE si Guvernului Dancila sa introduca in Programul de Guvernare masuri de politici industriale menite sa stimuleze fabricarea de medicamente in Romania, pentru a stopa declinul acestei ramuri economice si a reduce dependenta de importuri.”, spun intr-o comunicare...
Producatorii de medicamente reiau protestul privind impactul negativ al taxei clawback asupra pacientilor
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Intr-o comunicare trimisa adplayers, organizatia patronala ce reuneste cei mai reprezentativi producatori si distribuitori de medicamente subliniaza faptul ca aproape 10% din medicamentele care costa sub 25 lei au disparut in ultimii 2 ani datorita cresterii taxei cu peste 50%.
Producatorii de medicamente pun degetul pe rana: taxa clawback este cauza numarul unu pentru care dispar medicamentele ieftine
Miercuri, 06 Decembrie 2017
 “Semnalam de 6 luni ca se adanceste criza medicamentelor ieftine din cauza taxei “clawback”. Autoritatile nu pot sau nu vor sa inteleaga ca aceasta taxa, aplicata medicamentelor sub 25 lei, produce efecte devastatoare pentru populatie, sistemul sanitar si industria de medicamente”, afirma intr-o comunicare trimisa adplayers reprezentantii PRIMER, Patronatul...
15 spoturi publicitare pentru medicamente si ingrijire in vizorul CNA
Luni, 08 Februarie 2016
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
Itsy Bitsy sparge “pusculita pentru 15.000 EUR de Ziua Copilului
Joi, 29 Mai 2014
 Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Patru nunti si o inmormantare la Golden Drum 2010
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Next face BTL cu WeeDoo
Sambata, 06 Septembrie 2008

Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...

Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Luni, 17 Martie 2008
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money...
Vorbiti Afacereza? The Money Channel, de la Next
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
The Money Channel, la Next Advertising
Joi, 24 Ianuarie 2008

In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel

Starlink divorteaza de numele international
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Starlink pleaca de langa Leo Burnett si Starcom
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Ex Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi
Joi, 14 Iunie 2007
Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
1 2 »