Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Noiembrie 2021
Agentia de comunicare v8 anunta ca Andrei Dragu devine Chief Operations Officer in cadrul echipei, dupa 5 ani in care a avut rolul de Business Development Director, anunta compania. Cu zeci de premii nationale si internationale in portofoliu, Adina Stanescu a fost cooptata director de creatie in noul management al...
Joi, 29 Martie 2018
„Am simtit ca ar fi frumos sa contribuim si noi intr-o mica parte la racoarea muntilor, iar plantarea celor 50.000 de brazi arata modul nostru de a ne arata multumirea pentru natura care ne-a inspirat sa facem Bergenbier, berea care iti ofera racorirea adevarata” a declarat Gabriela Lupas Ticu, Director...
Luni, 16 Ianuarie 2012
Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
Vineri, 11 Iulie 2008
Inainte de InBev, Ioana Bulat a lucrat la Dacia (2005-2008) si Saatchi&Saatchi (2002-2005)Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti", afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Marti, 13 Iunie 2006
Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
Marti, 14 Martie 2006
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a Bergenbier Q-Pack"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: