Rezultatele cautarii dupa : "beau"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
Joi, 11 Iulie 2024
 76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
Zaga Brand si Human Made Art lanseaza #BuildingLinksForCommunity ce descopera cladiri care unesc comunitati si contribuie la un viitor curat
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
McCann Bucharest si MRM Bucharest lanseaza prima platforma globala a brandului FUZETEA Coca-Cola ,,Made of Fusion”
Luni, 23 Mai 2022
 Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci
Ceptura isi strica vinul? La publicitate, sigur. Incluziune sociala, Bebe Cotimanis si un negru in cel mai recent spot. Ce va urma?
Marti, 26 Octombrie 2021
Crama Ceptura a facut-o de oaie. Ori sa-i spunem ca a facut-o de otet. 
Romania are unul din cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO, McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK 2019
Joi, 13 Iunie 2019
Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de...
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
10.000 de invitatii Slowly Veggie de la Burda. Vegetarieni, poftiti la masa!
Vineri, 23 Octombrie 2015
 Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.
Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014
 In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.
Cum e mai bine, Moarte? DA sau NU la Referendum?
Vineri, 27 Iulie 2012
In intelepciunea lor, Parintii Bisericii spun ca atunci cand vrei sa faci ceva, e bine sa-ti intrebi Moartea daca e bine. “E bine, Moarte, sa fac cutare sau cutare? Iar omul trebuie sa aleaga vazand daca, facand una sau alta, isi cheama mai degraba moartea sau o mai trimite o vreme de la el. E bine, Moarte, sa beau? Sa mananc asta, sau asta?...
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Noul Sales Director al Sanoma Hearst este Alexandru Dona, fost The Money Channel si Telesport
Vineri, 06 Noiembrie 2009
 Dona ii va prelua atributiile lui Cezar Burlan, si va coordona vazarile pentru 17 reviste si 12 site-uri ale companiei
Cezar Burlan pleaca de la Sanoma Hearst Romania
Joi, 22 Octombrie 2009
 Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
ADOR 2009: Au fost si lucrari gandite special pentru festivaluri Tuluca & Tripsa, Propaganda
Marti, 15 Septembrie 2009
 Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)
FHM anunta vanzari mai mari decat Playboy (+60%), Men’s Health (+96%) si Maxim (+193%)
Marti, 24 Martie 2009
 Potrivit reprezentantilor Sanoma Hearst Romania, editorul publicatiei, revista de lifestyle masculin a vandut  in semestrul II din 2008 in medie un numar de 18.464 exemplare
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
FEMEIA. se pozitioneaza revista cu ‚cea mai mare audienta pe segmentul revistelor lunare pentru femei’
Vineri, 30 Mai 2008

Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.

1 2 3 »