Rezultatele cautarii dupa : "bar"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare: bere blonda lager nefiltrata, cu un strop de sare de mare din Italia
Joi, 09 Mai 2024
 Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Radisson Blu Hotel pariaza pe meciurile EURO cu 7 ecrane TV special dedicate si ARISTOCOOL, noul bar si restaurant cu terasa cu pana la 229 locuri
Joi, 10 Iunie 2021
,,Radisson Blu Hotel, Bucuresti ii asteapta cu drag pe fanii celui mai popular sport din Romania sa aiba parte de experienta perfecta de urmarire a meciurilor. Le vom pune la dispozitie pana la 229 de locuri la interior si exterior, 7 ecrane TV, un meniu fresh, bauturi fine, toate gandite sa completeze...
Investitie de 24 milioane de euro in Radisson Blu Bucuresti. Transformare spectaculoasa a zonei de lobby si gradina
Joi, 13 Mai 2021
 Hotelul de renume mondial repozitioneaza astfel marca superioara a Radisson Blu, lider pe piata din Romania, printr-o transformare eleganta si sofisticata a lobby-ului si a gradinii si prin cresterea numarului de camere, la peste 600.
Joint-venture Stefanini Infinit in Romania. Export de servicii de agentie digitala romaneasca pe piata globala
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Noua organizatie va fi o companie de marketing digital full service, infiintata in parteneriat cu fratii si antreprenorii Alexandru Cernatescu si Andrei Cernatescu, proprietarii agentiei de comunicare digitala Infinit Solutions.
Berea Zaganu doneaza 2% din vanzari sturionului. Se alatura campaniei WWF ,,Culori pe cale de disparitie
Miercuri, 07 August 2019
 Zaganu a creat aceasta bere in editie limitata, in culorile sturionului, cu dorinta de a contribui alaturi de voi la salvarea acestui animal. 2% din vanzarea berii va fi directionata catre sustinerea cauzei Sturionului – mai multe detalii aflati aici.
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Cinema City aniverseaza 10 ani in Romania investind 6 Milioane de euro in multiplexul cu numarul 25
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
Vinde solutii de ambalare de 3.5 mln. EUR pe an. Pentapac aduce la Pack Show cele mai noi sisteme solicitate in industria alimentara
Luni, 19 Septembrie 2016
 Cu vanzari de solutii de packaging de 3,5  Milioane de euro pe an, Pentapac vine la targul Pack Show cu cele mai noi masini si tehnologii cautate de clienti, a afirmat pentru adplayers Mihai Tilinca, managerul companiei.
Cei mai buni din Food & Bar pe 2014
Luni, 08 Decembrie 2014
 Cele mai bune afaceri din industria Horeca au fost poremiate pe baza unui panel 
Start in competitia celor mai tari afaceri HORECA: Premiile Food & Bar
Joi, 18 Septembrie 2014
 Cele mai bune afaceri din Horeca vor fi premiate in 14 sectiuni de concurs: restaurante, companii de catering si de delivery, pub-uri si baruri, cluburi, cafenele si ceainarii, patiserii, cofetarii, brutarii, precum si unitati cu servire rapida (QSR).
 
Vezi cu ce-a luat McCann primul Leu in 2014. Publicis Romania, a doua agentie nominalizata
Marti, 17 Iunie 2014
 Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru Romania. Avem si a doua agentie nominalizata. Publicis Romania

Cu sau fara copertina, Morgan La Dud are portierele deschise.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
1 2 3 »