Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 03 Septembrie 2021
Jurizarea este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Telekom, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, ING Bank, Sanofi, Novo Nordisk, Citibank, Unicredit, Enel, Farmec, Globalworth,...
Luni, 06 Aprilie 2020
Ambulanta rezolva 80% din cazurile de Covid din regiunea Bucuresti – Ilfov, iar consumul de echipamente de protectie (combinezoane + masti) este de peste 100 de bucati/zi.
Miercuri, 27 Iulie 2011
Cu o cifra de afaceri de 350.000 EUR pe anul trecut, agentia de web marketing Today's face bani din campanii de marketing online (75%), webdesign (15%) si consultanta (10%) si estimeaza o crestere de 15% in 2011.
Joi, 30 Aprilie 2009
Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Este de parere, referitor la integrarea Romaniei in UE, Philippe Bernard, Presedinte Initiative EMEA, prezent in Romania cu ocazia aniversarii a 30 ani de Initiative Worldwide
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: