Rezultatele cautarii dupa : "audienta tv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Monica Stanescu, noul CFO, Antena Group la raport: 80 de milioane de euro, cifra de afaceri, si profit dublu de 13 milioane de euro pe grup
Marti, 25 Iunie 2019
 „Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma...
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la neocomunismul din Cuba pe Romania, te iubesc!
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Comentator si analist CNN, Mel Robbins spune cum sa-ti schimbi viata in doar 5 secunde
Joi, 19 Aprilie 2018
 Antreprenoare de success, autoare de bestselleruri, comentator si analist CNN, gazda unor emisiuni de radio si TV de mare audienta,  Robbins propune o solutie simpla – care da si titlul bestellerului sau, Regula de 5 secunde – pentru a combate acea tendinta de a amana anumite decizii si actiuni, pe...
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Carrefour prezinta seria de documentare Flavours of Romania, ce surprinde spiritul si traditiile romanesti
Vineri, 23 Martie 2018
 Cele noua episoade ale seriei Flavours of Romania sunt realizate de jurnalistul britanic, Charlie Ottley, cu sprijinul Carrefour Romania. Primul episod poate fi urmarit astazi, 23 martie,  incepand cu ora 21:00, la TVR.
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Mai mult de 2 din 5 romani din publicul comercial au urmarit meciul FCSB - Beer Sheva (Pro TV)
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
20.2 puncte de rating si 54.9% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent
Luni, 27 Martie 2017
 Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
Mai bine de 1 din 4 romani urmaresc dimineata Stirile Pro TV. Din 26 septembrie, de la 6.00.
Luni, 26 Septembrie 2016
 Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Hai ca se poate. Dar o si meritam?
Miercuri, 24 August 2016
 La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
TV
 10.6 puncte de rating si 34.7% cota de piata in publicul comercial la Romanii au Talent
Sambata, 28 Mai 2016
 In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
 4.1 puncte de rating si 17.9% cota de piata in target comercial pe Cautam primar, model european
Marti, 24 Mai 2016
 Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
12.9 puncte de rating si 37.9% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent, Pro TV
Luni, 23 Mai 2016
 Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
TV
Dinamo – Steaua a facut Pro TV lider de audienta. 10.6 rating si 21.9% share in publicul comercial
Vineri, 04 Martie 2016
 
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
1 2 3 »