Rezultatele cautarii dupa : "audienta radio"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Comentator si analist CNN, Mel Robbins spune cum sa-ti schimbi viata in doar 5 secunde
Joi, 19 Aprilie 2018
 Antreprenoare de success, autoare de bestselleruri, comentator si analist CNN, gazda unor emisiuni de radio si TV de mare audienta,  Robbins propune o solutie simpla – care da si titlul bestellerului sau, Regula de 5 secunde – pentru a combate acea tendinta de a amana anumite decizii si actiuni, pe...
 Audienta posturilor de radio DIGI. ProFM, DigiFM si DanceFM raporteaza cresteri semnificative.
Marti, 06 Septembrie 2016
 Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Radio Romania Actualitati anunta ca detine cea mai mare cota de piata
Luni, 05 Septembrie 2016
Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Ascultati de 1,4 Milioane, pentru emisiuni de familie
Marti, 09 Decembrie 2014
 La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

40% in preferintele ascultatorilor la Radio Romania.
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
 Conform datelor de audienta din perioada septembrie - decembrie 2012, citate de reprezentantii de comunicare, Radio Romania Actualitati este lider la nivel national, inregistrand o cota de piata: 13,4% si lider la nivel urban, avand o cota de piata: 14%.
Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
MediafaxTalks about advertising, pe 20 mai
Miercuri, 14 Mai 2008
Printre vorbitori se vor numara Andi Dumitrescu – Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu –...
Cota de piata de 15% pentru Europa FM, cu Brandstalk
Joi, 24 Ianuarie 2008

Testata in ultimul trimestru al anului 2007, oficialii campaniei „Romania zambeste cu Europa FM” citeaza din Studiul de Audienta Radio (SAR) audiente mai mari fata de anul precedent