Rezultatele cautarii dupa : "audienta 4"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
Luni, 30 Septembrie 2024
 „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
Proiectul de retail media Profi devine o noua linie de business pentru reteaua de magazine cu cea mai mare extindere in teritoriu din Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Peste 4 milioane de romani au urmarit la TVR 1 Finala CM de Fotbal, Qatar 2022 . TVR, lider in audiente cu victoria Argentinei in fata Frantei.
Marti, 20 Decembrie 2022
 La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
Ema Prisca este noul Chief Marketing Officer al Electric Castle Festival
Marti, 25 Mai 2021
 In ultimele doua decenii, Ema Prisca a condus departamente de creatie in agentii internationale, a lucrat in patru tari si a castigat peste 60 de premii internationale printre care Cannes Lions si Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienti din cele mai diverse domenii au fost derulate in Europa...
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
Fost Mediafax Group si Intact Media Group, Oscar Saska se alatura Teads Romania pe clientii cheie
Marti, 26 Februarie 2019
 In noul sau rol, Saksa spune ca aspira sa redirectioneze piata romaneasca de publicitate de la cea predominant televizata la cea in format digital.
2 din 5 romani din publicul comercial au vazut joi seara Las Fierbinti  (Pro TV)
Vineri, 11 Mai 2018
 Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
Debutul Asia Express pe Antena 1 a avut o cota de piata de 1 din 4 romani in publicul comercial
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cum a facut Parenting Ads/Social Moms posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta Parenting Ads, Daniela Dumitrescu, din echipa Social Moms.
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
Aproape 3 din 5 romani din publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 11 Martie 2017
 Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
Luni, 14 Martie 2016
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
Audienta vorbeste. Cine n-are Ureche, s-o asculte cu cea de la BRAT.
Vineri, 18 Decembrie 2015
 
Steaua – Partizan / PRO TV: 11.9 puncte de rating si 32.3%, cota de piata in publicul comercial
Joi, 30 Iulie 2015
 Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.

Ascultati de 1,4 Milioane, pentru emisiuni de familie
Marti, 09 Decembrie 2014
 La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research
Cea mai buna audienta Romania, te iubesc! 10.6 rating, 26% market share in public comercial
Joi, 13 Noiembrie 2014
 Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Publicitatea atrasa de Steaua la Pro TV: 37 de marci, 453 GRP-uri. Estimari de 100.000 EUR
Vineri, 25 Iulie 2014
 Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial

 

Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

1 2 »