Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 28 Martie 2024
„La TVR SPORT vom incuraja competitiile mai putin cunoscute, vom readuce in atentie pagini memorabile din istoria glorioasa a sportului romanesc, pastrate in patrimoniul Arhivei de Aur a TVR, vom fi gazda pentru marii nostri campioni, dar si pentru tinerii dornici de performanta”, a declarat Dan...
Luni, 19 Iulie 2021
Echipa TVR prezenta in Japonia este formata din jurnalistii-comentatori: Emil Hossu-Longin, Monica Bucur, Dragos Cojocaru, Cristian Mindru, carora li se alatura Alina Alexoi (COSR), un reporter/corespondent - Dorin Chiotea, trei cameramani, un producator si un coordonator al echipei.
Joi, 01 Iulie 2021
Aflata sub administrarea Grupului Tiriac, BEST Preschool (British Education & Sports Tiriac Preschool) isi va deschide portile cu programe de vara incepand cu luna iulie, iar din 1 septembrie 2021 va oferi servicii prescolare complete, la cele mai inalte standarde, pentru copii cu varste cuprinse intre 18 luni...
Miercuri, 04 Decembrie 2019
Toyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) sarbatoresc un an de parteneriat si continua impreuna drumul spre Tokyo 2020, cu zece automobile Toyota Proace Verso cu o capacitate de 7+1 locuri.
Joi, 02 Noiembrie 2017
In prezent, federatiile sportive detin in acest moment drepturile tv, drepturile de sponsorship, merchandising si ticketing din evenimentele sportive si competitiile pe care le organizeaza, dar nu si drepturile din pariuri sportive.
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu.
Joi, 30 Aprilie 2009
Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: