Rezultatele cautarii dupa : "antena3"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Antena 3 si Observator se dezvolta cu echipe si resurse distincte, gestionate de doua companii din Intact Media Group - Antena 3 si Antena Group
Vineri, 06 Septembrie 2019
 Dezvoltarea va presupune atat aparitia unor produse media noi (un post de radio in FM si extinderea diviziei online), precum si cresterea celor existente ca rezultat al unei analize privind identitatea produselor si eficienta pe termen mediu si lung a fiecareia dintre cele doua entitati media.
Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia pentru brandul Gazeta Sporturilor si gsp.ro
Miercuri, 04 Iulie 2018
Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp), anunta reprezentantii de relatii publice Intact.
Un magazin de gheata din Romania face inconjurul lumii in SUA si China
Luni, 09 Decembrie 2013
 Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Premiera in publicitatea din Romania! Primele spoturi TV in video streaming live prin Media Direct.
Vineri, 12 Noiembrie 2010
 Administrate de regia Turn Digital, avand playere media si un sistem proprietar de expunere a spoturilor TV in video streaming online puse la punct de Media Direct, campaniile marcilor Cappy, Nestea si Jacobs, de la McCann Erickson si Starcom Media Vest, asteapta fiecare cateva milioane de vizualizari si terminale conectate...
Red Bull iti da aripi ...la cer! O tanara si-a rupt coloana la Flugtag 2010, iar altul si-a spart capul.
Luni, 20 Septembrie 2010
 O tanara si-a rupt coloana la Red Bull flugtag, eveniment in cadrul caruia care tinerii si-au intrecut ieri maestria in sarituri cu tot felul de aparate mai mult sau mai putin zburatoare

 

Publicitatea TV Intact, mai aproape de Camelia Voiculescu
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 „Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
Intact Interactive vrea venituri la nivelul cotei de piata: acum 4,3 Milioane de utilizatori unici, din 8,3 Milioane in Romania
Vineri, 14 August 2009
 Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la...
Traim in Romania, si televiziunea ne ocupa tot timpul
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
CLIR Media si NewsIn lanseaza platforma de distributie de stiri Video News Network
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
 Potrivit initiatorilor, editorii nu trebuie sa-si faca griji privind largimea benzii de internet consumate, insa vor trebui sa accepte publicitate online de la regia CLIR Media,...
4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Suspendarea Presedintelui a crescut traficul online la stiri mass-media pana la de 3 ori
Joi, 19 Aprilie 2007
Printre cresterile inregistrate de catre site-urile din categoria Stiri/ Mass-media in data de 19 aprilie 2007, in intervalul orar 09:00 - 15:00, raportate la acelasi interval orar al zilei de ieri, se numara realitatea.net (+224%), antena3 (+ 184%, ), protv.ro cu +98,93%, antena1 +146,39%, evz.ro +69.9%, hotnews.ro + 51%. 
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Am facut peste 1 mil. EUR (în 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Înfiintata în luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta în comunicarea pe internet a înregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, în 4 luni de activitate
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Internetics WebSpace a vândut magazinelor online dar nu si blogurilor
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
1 2 »