Rezultatele cautarii dupa : "antena 2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Amenda de 45.000 de euro primita de Kanal D pentru depasirea spatiului publicitar
Marti, 21 Februarie 2017
 In aceeasi sedinta au mai fonst sanctionate cu aproximativ 5.500 euro Antena 3  (25.000 de lei) si  cu 2.200 euro  Realitatea TV  (10.000 de lei), iar B1 a primit somatie publica
Mai bine de 1 din 4 romani urmaresc dimineata Stirile Pro TV. Din 26 septembrie, de la 6.00.
Luni, 26 Septembrie 2016
 Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
 Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

Reteaua telespectatorilor care n-a auzit de Vodafone. Power tv you OFF.
Miercuri, 04 Iulie 2012
 Cu un buget de media administrat de McCann Erickson, operatorul de telefonie mobila Vodafone se pare ca nu prea vrea “minute” de publicitate de la Antena 1, Antena 2 si Antena 3. Agentia de publicitate pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV in grupul Intact pentru mai multi clienti ai McCann

Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
Sambata, 10 Decembrie 2011
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea 
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010
 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Plus de peste 2,5 Milioane EUR la Divizia TV Intact, pe primele 3 luni din 2010
Vineri, 07 Mai 2010
 Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
40 Milioane EUR au adus deja 2,5 Milioane IP-uri broadband pentru programe televizate online
Miercuri, 05 Mai 2010
 Cu investitii de 40 Milioane EUR primul Content Delivery Network pus pe picioare de Direct One SA, ofera televiziunilor infrastructura de servicii prin MEDIA Direct, si pietei de media servicii de publicitate in programele distribuite pe Internet prin Turn Digital
Prima TV, pe locul 2, duminica 25 aprilie intre orele 18-24.00
Marti, 27 Aprilie 2010
 Programele difuzate de Prima TV duminica 25 aprilie in intervalul 18:00 – 24:00 au inregistrat o medie de audienta de 3,5 puncte de rating si 9,9 procente cota de piata in...
Publicitatea TV Intact, mai aproape de Camelia Voiculescu
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 „Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
Maia Novolan a demisionat de la Intertel, dupa cel mai profitabil an
Vineri, 28 August 2009
 Dupa cel mai profitabil an, in 2008, si la 7 ani de la infiintarea companiei de marketing direct si interactiv Intertel, sefa si detinatoarea a mai mult de o treime din firma se indreapta spre alte proiecte profesionale
1,7 Mil. lei de la Ministerul Turismului prin Clir Media, DBV Media House si Media Investment pentru promovarea turismului
Vineri, 17 Iulie 2009
 Potrivit Hotnews, Ministerul Turismului a platit 832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) pentru “All Inclusive” (Realitatea TV), si 169.308 lei la Antena 3, prin S.C. Clir...
12.500 lei - primele amenzi CNA pe campania la europene
Luni, 01 Iunie 2009
 5000 lei pentru OTV si cate 2.500 pentru Realitatea TV, B1 TV si Targoviste TV
“Povestirile de noapte (Acasa Tv), lider de audienta in publicul feminin 15-49, urban
Luni, 26 Ianuarie 2009
 Acasa Tv a inregistrat 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 19,1%, Joi, 22 ianuarie, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 ani, din mediu urban,
Next Advertising promoveaza cu Zanul Abonamentul Bancar BT
Marti, 28 Octombrie 2008

Noua campanie de la Next  TV se desfasoara in perioda  24 octombrie- 16 noiembrie

Sefa de PR si Comunicare Prima TV, Camelia Levintza Stettler pleaca la Antena 2 (Intact)
Miercuri, 13 August 2008

Levintza Stettler va fi Marketing & PR Director la Antena 2

Beko: 'Solutii ingenioase' de la TBWA  Merlin
Luni, 02 Iunie 2008

Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV

Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
1 2 3 »