Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 August 2019
PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Luni, 11 Decembrie 2017
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Miercuri, 22 Iulie 2009
Un proiect de comunicare Toshiba a fost castigat de McCann Erickson Romania, in urma unei invitatii la pitch primita prin intermediul Facebook
Luni, 27 Octombrie 2008
Castigatorii competitiei sunt anuntati astazi intr-o ceremonie online, pe adresa cresta-awards.com
Miercuri, 18 Aprilie 2007
In urma unei licitatii organizate de reprezentantii companiei, la care a mai participat Violet Advertising, agentia de publicitate McCann Erickson a castigat creatia Caroli Foods, dupa ce, anul trecut, contul era in portofoliul Saatchi&Saatchi
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine în continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: