Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Aprilie 2021
Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Joi, 24 Octombrie 2019
Jurnalisti din toata lumea au petrecut o zi de vacanta la Therme Bucuresti.Therme Bucuresti, cel mai mare centru de relaxare, wellness si entertainment, construit greenfield din Europa, a fost vineri, gazda unor jurnalisti si creativi din toata lumea, printre care si reprezentanti ai prestigioaselor...
Vineri, 15 Martie 2019
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri, interviuri cu personalitati ale...
Luni, 18 Februarie 2019
Expozitia este organizata de Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza in cadrul Proiectului Cultural Contemporanii si Wacom
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Filmul regizat de Dominic Dembinski are o distributie remarcabila si va putea fi vazut la Televiziunea Romana la finalul acestei luni si, pe marele ecran, in cadrul unor festivaluri de film.
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Joi, 31 Mai 2012
Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Miercuri, 24 Noiembrie 2010
Estimate impreuna la peste 1 Milion EUR in 2010, comunicarea JTI completeaza bugetele BAT si Philip Morris impotriva contrabandei cu tigari, care reprezinta, potrivit specialistilor,...
Marti, 19 August 2008
Cu aproximativ 7 milioane EUR pe primele 6 luni din 2008 (estimare AdPlayers) , agentia a anuntat cresterea cifrei de afaceri cu 100% fata de aceeasi perioada a...
Miercuri, 30 Iulie 2008
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: