Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 31 Iulie 2018
Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Joi, 14 Aprilie 2016
Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Joi, 17 Iulie 2014
In competitie cu programe din 32 de tari, premiul international a fost acordat postului Radio Romania in sectiunea Entertainment, categoria Best Drama Special pentru programul “Metamorfoza”.
Luni, 02 Iunie 2008
Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: