Rezultatele cautarii dupa : "ambalaj 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
Marti, 18 Ianuarie 2022
 Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Vice-Presedintele Cris-Tim aduce la Pack Show ambalajul Skin si ambalarea prin Înalta Presiune
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim

Cat de greu scoate clientul bani pentru design de ambalaj? Forum Print & Pack, la Print & Sign 2014.
Miercuri, 17 Septembrie 2014
 Raspund pentru adplayers Melania Moisi, Creative Director, Brandtailors si Mihai Parpalea, Senior Desktop Publisher, Brandtailors, care vor prezenta importanta acestora la Forum Print in Pack de din cadrul targului Print & Sign, organizat intre 24-27 septembrie la Romexpo
Nou design de ambalaj la Neumarkt
Vineri, 15 Mai 2009
 Designul de ansamblu al noului ambalaj a fost realizat de Pichler&Gattringer, avand ca punct de plecare actualul design al etichetei
Saatchi & Saatchi X si Kubis au lansat promotia “Floriol - Pofta de viata
Joi, 30 Aprilie 2009
 Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Publicis lanseaza OTC-ul Claritine
Vineri, 28 Aprilie 2006
Sub sloganul "Claritine – loveste alergia in plin!", Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul care si-a schimbat statutul in medicament care se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC)
Löwenbräu la McCann Erickson
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Bergenbier Q-Pack Next Generation merge pe un plus de 10%
Marti, 14 Martie 2006
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"