Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Februarie 2024
Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Luni, 05 Aprilie 2021
Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
Marti, 06 August 2019
Fost specialist de administrare active corporate BCR dar si pasionata de imagine in timpul liber la atelierul care ii poarta numele Ioana Art Gallery, Ioana Ciobanu pleaca in servicii de audit si consultanta financiara la Deloitte.
Luni, 22 Ianuarie 2018
Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
Joi, 23 Martie 2017
Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10.
Sambata, 20 August 2016
Joi, 04 Februarie 2010
Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
Marti, 07 Aprilie 2009
Intr-un apel inaintat Guvernului semnat de presedintele asociatiei, Cezar Ion, si Colegiul Director format din Ovidiu Nahoi, Dan Horatiu Popa, Cristian Tudor Popescu, Stefan Radeanu,...
Joi, 12 Februarie 2009
Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
Marti, 28 Octombrie 2008
Mai multe posturi au fost astazi somate pentru nerespectarea deciziei 792 din 30 septembrie a.c privind comunicare electorala
Joi, 25 Septembrie 2008
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu 52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media - serviciile de media
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Joi, 28 Iulie 2005
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: