Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Mai 2020
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura trage un semnal de alarma cu privire la situatia in care se gasesc, de la inceputul pandemiei de coronavirus, bolnavii de cancer din Romania – dar si din alte tari, conform Studiului emis de organizatia Europa Donna - Transforming Breast Cancer Together...
Luni, 03 Iunie 2019
Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Vineri, 31 August 2018
Laura Aldea va lucra in stransa legatura cu echipa de management a McCann PR - Imola Zoltan, Managing Director, Lavinia Chican, Senior Partner, Ruxandra Vasilescu, Business Director Health si Raluca Dumitrescu, Senior Consultant - pentru identificarea de noi oportunitati pentru diviziile companiei: FMCG, Health,...
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Marti, 28 Martie 2017
"In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Miercuri, 15 Februarie 2017
Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Luni, 23 Mai 2016
Condusa de Sabina Aldea Gault, Konnect Agency are 3 birouri, aproape 60 de angajati si opereaza in 5 state
Vineri, 13 Mai 2016
Regia mai arata ca: „In statiile metroului se pot amplasa spatii comerciale si panouri de publicitate fixate rigid, avizate de S.C.T.M.B. METROREX S.A. si de proiectantul general. Proiectarea si exploatarea spatiilor comerciale se va face fara sa se aduca atingere functionalitatii si sigurantei metroului, cu...
Joi, 10 Septembrie 2015
Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.
Joi, 31 Mai 2012
Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Marti, 24 Octombrie 2006
Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti, dupa ce Mircea Kivu, director de cercetare de la infiintarea IMAS (1992) pana in februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si director executiv pâna în Octombrie 2006 paraseste IMAS
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: