Rezultatele cautarii dupa : "aim"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Peste 25.000 de persoane au vizitat Romanian Design Week in prima saptamana de festival
Vineri, 19 Mai 2023
 Expozitia poate fi vizitata de luni pana vineri in intervalul 12:00–22:00, iar in weekend intre orele 10:00–22:00 pana duminica, 28 mai. Accesul este gratuit si se face in baza unei rezervari prealabile sau direct, la intrare.
ARBOmedia a lansat noi proiecte pentru creatorii de continut si social media pentru influencer-ii din Romania
Luni, 27 Februarie 2023
 „In ultimii ani, ARBOmedia a venit in permanenta cu noi proiecte de dezvoltare. Astfel am reusit ca, in ciuda contextului de piata dificil, marcat de volatilitate si de impredictibilitate, sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod sustenabil. Diversificarea ofertei si satisfacerea nevoilor pietei de...
Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente Alin Alecu, GM, ARBOmedia
Luni, 18 Martie 2019
 "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul...
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Velvet Media a castigat licitatia outdoor pentru Cocor Channel
Marti, 03 Iunie 2008

“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat  Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.

IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

Cu o tinta de 500 Mil. USD īn urmatorii 2 ani, IMSG vrea locul 10 īn lume
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba īn Romānia īn urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa īntre 10 – 15 Mil USD, anuntānd pentru urmatoarele 2-3 saptamāni si o alta achizitie romāneasca
Friends Group se afiliaza la reteaua IMSG
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Cāstigatorii Effie Awards Romānia 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a cāstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmānd premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ cāstigat īn urma cu un an
The Money Channel deschide televiziunea de business
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania