Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 05 Octombrie 2022
Vineri, 20 August 2021
Xiaomi este lider in privinta mobilitatii pe distante scurte cu peste 4 000 000 de unitati de Mi Electric Scooter livrate la nivel global si sustine responsabilitatea mersului pe trotinete si respectul reciproc fata de pietoni, soferi si biciclisti.
Miercuri, 17 Februarie 2021
Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care...
Marti, 25 August 2020
,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si...
Marti, 01 Octombrie 2019
„Fiindca Izolati in Romania e o cautare. Si iti asumi ca nu stii drumul sau ce e la capat. E cumva si o mare bucurie! Peste tot, oameni care vor sa ajute. Emisiunea aceasta nu e doar o serie tv, e o stare inspre bine, pornita de oamenii simpli si blanzi, de la capatul potecilor”, spune Dite Dinesz, realizatoarea seriei Izolati in...
Luni, 01 Octombrie 2018
”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune
Joi, 26 Iulie 2018
Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Luni, 10 Octombrie 2016
"Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE. Fara industrie alimentara vindem in portul Constanta. Ieftin”, a spus Sorin Minea, Presedinte Angst, Presedinte Romalimenta, la “Romanian Agribusiness Conference”
Vineri, 30 Septembrie 2016
Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Emil Dumitru, Presedintele Federatiei Nationale PRO AGRO vine la Conferinta „Reducem risipa limentara. Pretuim hrana!“
Marti, 26 Aprilie 2016
Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”) a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Vineri, 08 Mai 2009
Pe langa creditul Agro Capital IMM, banca urmeaza sa lanseze si un produs destinat finantarii investitiilor, sub numele Agro Invest IMM
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a cāstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmānd sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: