Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Octombrie 2021
Crama Ceptura a facut-o de oaie. Ori sa-i spunem ca a facut-o de otet. Vineri, 02 Iulie 2021
Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
Vineri, 18 Iunie 2021
Cu ochii la nunta si lautarii premiilor de creatie si eficienta in comunicare, s-a furat mireasa. Sloganul ,,Imparte Bucurii”
Marti, 23 Mai 2017
„Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Joi, 24 Iulie 2014
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in...
Joi, 20 Octombrie 2011
“Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Joi, 20 Octombrie 2011
Despre noul festival pregatit de ADC* RO in locul ADOR, seful 23 Communication Ideas spune ca va fi “Aceeasi Marie cu alta palarie”
Joi, 07 Aprilie 2011
Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Miercuri, 30 Martie 2011
Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
Luni, 28 Martie 2011
Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )
Joi, 24 Martie 2011
Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site
Luni, 21 Martie 2011
O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea
Joi, 18 Noiembrie 2010
"Afisele respective sunt parte dintr-o campanie adresata pensionarilor - "Pune-ti pensia pe card si poti castiga a 13 -a pensie", afirma reprezentantii Mather...
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
Piraeus Bank „Vine pensia A 13-a!” nu este o inventie a lunii noiembrie. Cu un mesaj asemanator insa mult mai bine executat, mesajul „A venit Pensia”, a fost...
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
“Vine pensia A 13-a!” este cea mai recenta productie manuala a bancii, amplasata pe geamul unei sucursale din cartierul Militari, langa afise corporate frumos inramate.
Marti, 06 Iulie 2010
„Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Vineri, 02 Iulie 2010
„Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Miercuri, 30 Iunie 2010
O studenta la comunicare trimite AdPlayers doua vizualuri de reclama create la trei ani distanta pe marginea carora crede ca autorii unei campanii pentru o marca de „bautura...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Luni, 03 Noiembrie 2008
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: