Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Marti, 08 Octombrie 2019
Pe 10 octombrie 2019, incepand cu ora 11:00, Corporate Gifts Show (CGS) ii invita pe cei intersati in pavilionul B1 de la Romexpo, la conferinta PrintTex dedicata printului digital pe textile, iar pe 11 octombrie, expozitia aduce participantilor posibilitatea sa participe la Conferinta MidOcean. Intre orele 10:00...
Marti, 30 Iulie 2019
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry,...
Luni, 26 Martie 2018
Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
Sambata, 09 Septembrie 2017
Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Vineri, 21 Aprilie 2017
In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Marti, 28 Aprilie 2009
Condusa de fosta Synovate, Adina Vlad, Managing Partner Unlock market research in ultimul an de activitate, compania de cercetare de piata are 30 de oameni
Luni, 07 Aprilie 2008
In urma unei licitatii pentru servicii de comunicare Grupul Financiar Carpatica a ales Bigger Group la care au mai participat alte 6 agentii
Vineri, 29 Februarie 2008
Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing – Consumer Market la Vodafone România a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: