Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 21 Martie 2013
Participantii la Adunarea Generala ARMA care a avut loc miercuri, 20 martie, au decis prin vot ca pronuntarea cu privire la excluderea Realitatea Media din cadrul Asociatiei sa nu aiba loc in aceasta sedinta.
Vineri, 15 Martie 2013
In urma intalnirii cu Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, reprezentantii Realitatea Media au aratat ca doresc realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a li se raspunde la preocuparile legate de acest serviciu si ca vor urma mecanismele interne puse la dispozitia membrilor ARMA
Luni, 11 Martie 2013
"O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
Miercuri, 11 Mai 2011
"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way.
Luni, 07 Februarie 2011
Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Luni, 17 Ianuarie 2011
Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Rating (exprimat in mii persoane)
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: