Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 12 Februarie 2013
G2 EMEA a anuntat numirea lui Mircea Pascu, fost Client Service Director, in pozitia de Managing Director al G2 Romania
Luni, 29 Martie 2010
Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
Joi, 30 Iulie 2009
La doi ani si jumatate de la infiintare, Infinit Solutions se pozitioneaza ca agentie de publicitate full service independenta, insa deruleaza si parteneriate Interactive sau...
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Mi-am propus, si am reusit sa nu luam bani publici, iar GMP nu a luat nici macar un leu public”, a afirmat Felix Tataru, Managing Director al agentiei de publicitate...
Joi, 18 Decembrie 2008
“Nu avem niciun frate la Londra, insa avem parteneri in Marea Britanie si in America, pe diferite proiecte”, a afirmat pentru AdPlayers, Diana Flutur, Managing Partner al agentiei Odyssey,
Vineri, 21 Noiembrie 2008
„Politica este un client ca oricare altul. Ca bei sana sa-ti faca bine la stomacel, ca te duci si votezi ca sa traiesti altfel si mai bine, tot aia e”, spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie, GMP
Joi, 23 Octombrie 2008
Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”
Joi, 10 Aprilie 2008
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
Vineri, 08 Februarie 2008
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor, pentru ca, in momentul de fata, dupa ce se termina AdOr-ul nu raman in urma lui reclame. Raman numai agentii! El este, prin urmare, un festival de agentii si nu un festival de publicitate si asta-i marea lui problema", mai spune directorul executiv DDB Bucuresti despre festivalul autohton
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Marti, 20 Martie 2007
Dupa ce a câstigat un Radio Cristal si a avut 6 finaliste în competitie, oficialii agentiei de publicitate spun ca "McCann Erickson România este singura agentie româneasca premiata la festivalul de publicitate Meribel, în competitia ‘Central Europe Cristal’", la putin timp dupa ce oficialii GAV | Scholz&Friends au anuntat ca au câstigat o mentiune pentru spotul Tv Fabrikultura, din...
Miercuri, 12 Iulie 2006
Romantic FM a ales, fara licitatie, agentia de publicitate Loco Branding & Communication pentru a se ocupa, ca agentie de brand, de intreaga gama de servicii de branding si comunicare necesare dezvoltarii postului de radio
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Miercuri, 24 Mai 2006
"Am luat decizia de a cumpara media direct pentru clientii nostri", spune Mihai Ilie (foto), Director Media, Odyssey Communication, agentie de publicitate care a incheiat anul trecut cu aproximativ 5 milioane EUR
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: