Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 27 Iunie 2024
Proiectul de educatie pentru colectarea separata a deseurilor de ambalaj de tip SGR- EcoWave: Revolutia Reciclarii pe plaja! a demarat prin instalarea de echipamente de colectare automata pe litoral, primul fiind deja instalat pe Plaja Zanzibar
Miercuri, 17 Aprilie 2024
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
Joi, 09 Noiembrie 2023
Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Vineri, 25 Noiembrie 2022
Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
Vineri, 27 Mai 2022
In doar patru luni, peste 1.500 de romani au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din intreaga tara.
Marti, 18 Ianuarie 2022
Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Din cele peste 70 de organizatii care s-au inscris pentru a primi echipamente IT reconditionate, majoritatea a fost reprezentata de scolile din mediul rural
Miercuri, 09 Decembrie 2020
Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si...
Miercuri, 02 Decembrie 2020
Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Luni, 18 Mai 2020
Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Luni, 09 Martie 2020
Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
Miercuri, 29 Mai 2019
Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Luni, 03 Iulie 2017
"Coca-Cola, unul dintre cele mai relevante branduri americane, sustine crearea de noi locuri de munca pe piata romaneasca si continua sa sprijine comunitatile in care opereaza prin intermediul programelor de responsabilitate sociala.”, a declarat Hans G. Klemm, Ambasadorul SUA, in cadrul evenimentului.
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Vineri, 13 Ianuarie 2017
Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume.
Luni, 28 Noiembrie 2016
„Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului.
Luni, 14 Noiembrie 2016
Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Luni, 06 Iulie 2015
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: