Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Septembrie 2021
Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.
Vineri, 30 Iulie 2021
Jumatate dintre profesorii din mediul rural considera ca elevii lor au pierdut pana la 45% din materie si ca notele la invatatura au scazut dramatic. Totodata, inchiderea scolilor a afectat accesul elevilor la mesele oferite in cadrul scolii, precum si accesul la serviciile medicale si sociale de baza. S-a vorbit...
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
Luni, 14 Martie 2011
Estimat la un buget de 20.000-30.000 EUR pe an, More Than Pub gestioneaza serviciile de comunicare directa si de public relations pentru solutiile software...
Marti, 25 Ianuarie 2011
Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare a afirmat pentru AdPlayers ca a inregistrat un business de 40% din marketing direct, 30% din servicii de PR, 20% din evenimente si 5% din creatie
Miercuri, 08 Septembrie 2010
Evenimentul de la Clubul Diplomatilor reuneste atat specialisti in marketing direct furnizori de servicii cat si investitori in marketing si comunicare
Vineri, 18 Iunie 2010
Contul a fost castigat in urma unui proces de selectie organizat de Asociatia Editorilor din Romania (AER)
Luni, 26 Octombrie 2009
Organizatorii primei editii a conferintei de marketing direct spun ca nu castigul de 2-3 mii de euro I-a bucurat ci faptul ca la aveniment au venit in jur de 250 de oameni si ca nu au iesit in pierdere
Marti, 06 Octombrie 2009
Cu un buget de 15-20 mii EUR atras predominant din sponsorizari, compania care trebuia sa organizeze Rodirect 2009 sub tutela ARMAD, vrea sa aduca in sala unei noi conferinte anuale...
Luni, 31 August 2009
Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) este de acord sa achite fostului organizator doar o treime din costurile angajate pe conferinta RODIRECT
Vineri, 21 August 2009
Demisia Presedintelui ARMAD si noul Consiliul Director autopropus si votat practic acelasi ca intrecut vorbesc de la sine ca ARMAD si-a injunghiat de fapt doar Cezarul, nu si vechea conducere
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: