Rezultatele cautarii dupa : "MILLI"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Manager nou pentru serviciile BTL si merchandising Cougar
Luni, 14 Martie 2011
 Fosta Grup Sapte in ultimii 3 ani, Adina Leonard, noul BTL & Merchandising Manager la Cougar a coordonat, potrivit agentiei, proiecte de Btl si...
300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

The Practice o face Junior Partner pe Stefania Stavrositu, cu 5% din companie
Joi, 07 Februarie 2008

Noul Junior Partner va detine  5% din agentia de relatii publice, dupa ce a ocupat pana in prezent pozitia de Senior Consultant in cadrul The Practice

Silva (Heineken Romania), la Ogilvy&Mather
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat n cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va ncheia la sfrsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV n perioada: 19 februarie 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata n perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, n perioada: 12 - 17 martie
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, n 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods Romnia deruleaza mpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli n principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
The Practice si prezinta echipa, cu experienta comuna de la Ogilvy PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa avnd ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi Ispite cu fructe de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Raport 2005 Leo Burnett Romania
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor