Rezultatele cautarii dupa : "Dragos Grigoriu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Grigoriu iese. Intra Damaschin. Rogalski in teren pentru 1 Milion de euro pe an din PR.
Joi, 11 Iulie 2013
 Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti

Miscare de 5 Milioane. Kinecto ( Tempo ) a fost achizitionata de Aegis Media prin divizia Isobar
Marti, 14 Mai 2013
 Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, conditionat de performante viitoare.
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Preda paraseste Tempo. Creatia, pe mana strategiei.
Joi, 13 Ianuarie 2011
 Intr-un caz nemaintalnit in publicitatea romaneasca, din informatiile AdPlayers, fostului Creative Director al agentiei fondate de Dragos Grigoriu ii urmeaza un om de strategie - Alex Pomana, ex 23 Communication ideas,...
PR-ul familist: Grigoriu din nou pe gustul Agricola Bacau
Miercuri, 24 Februarie 2010
Dupa ce "Puiul Familist" a fost semnat de GMP si anterior "sigur pe gustul tau" de Tempo, contul de PR al Agricola Bacau a ajuns la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie...
Contul Casino Palace la Image, dupa o licitatie cu Rogalski - Grigoriu, V+O si agentia PRwave.ro
Marti, 11 August 2009
 Pe langa companiile de relatii publice Image, Rogalski Grigoriu si V+O Communication, una din curiozitatile licitatiei este participarea la concurs a „agentiei” PR Wave...
Tempo Media comunica integrarea a trei oameni de la Bigger, dar ei n-ar fi batut inca palma fiecare cu agentia
Vineri, 20 Martie 2009
 Surse apropiate celor trei spun ca nimic nu este batut in cuie si ca in realitate graba informarii Tempo Media pare sa fie motivata de faptul ca agentia vrea sa se asigure de clientii Bigger, conturi pe care dealtfel le derula in mare parte si inainte fara noii angajati, dar care s-ar putea indeparta de Aegis Media Group...
Dragos Grigoriu ( Tempo ) a achizitionat 50% din Kinecto, si vrea 1 milion de euro in 2008
Miercuri, 29 Octombrie 2008

Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro

Tempo Media (Vizeum) a derulat media de 25 Milioane EUR
Luni, 01 Septembrie 2008

Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut

Aegis Media achizitioneaza Tempo Media in Romania si lanseaza Vizeum
Vineri, 02 Mai 2008

 

Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance

Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda pleaca la Tempo
Marti, 22 Aprilie 2008

Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai

Felix Tataru (GMP), de la Cannes: 'Ar trebui sa fie tot managementul agentiilor din Romania la Cannes Lions'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Tot ce este inscris la Cannes este creme de la creme. Imaginativa ca finalistii sunt creme de la creme de la creme, din care 25 de oameni din juriu trebuie sa le aleaga Leii", adauga seful agentiei de publicitate finalista la Press Lions cu inscrierea Mandra, pentru Carpalat.
Licitatia West Park a ales la Tempo
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, īn urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate īn noiembrie 2006, agentia asigurānd, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR. 
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Tempo Advertising a cāstigat Sindan
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
1 2 »