Rezultatele cautarii dupa : "zile"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing – Consumer Market la Vodafone România a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD
Luni, 16 Aprilie 2007
"Sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie", recomanda juriului EFFIE, Razvan Dumitrescu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners si motiveaza: "Am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men Liga Suporterilor pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client...
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Luni, 19 Martie 2007
Competitia "Ingrediente pentru o zi perfecta", derulata pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, a convins într-o singura zi 27.000 de utilizatori din care peste 5.500 au înscris eseuri
Luni, 19 Martie 2007
Agentia de publicitate GAV|Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata cu o mentiune de cristal la Festivalul de Publicitate Meribel din Plonia, pentru spotul TV de promovare a programului Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, denumit Fabrikultura
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani în publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia România (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata în audit si consultanta de media Media Hub Consultants începe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu îndemnul "bucurati-va de gust!"
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
Vineri, 02 Martie 2007
"Ne-am gândit sa ne facem un loc unde sa ne putem exprima, expune, exterioriza într-o maniera lipsita de false restrictii corporatiste pe teme care ne plac si ne intereseaza (adica da, o sa vorbim uneori si despre publicitate", motiveaza aparitia jurnalului online graffiti.bbdo.ro/blog, pentru AdPlayers, Catalina Cernica - Managing Director la Graffiti BBDO România
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a câstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfârsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Vineri, 16 Februarie 2007
"În cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pâna azi, am câstigat încrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati în derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR înfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Miercuri, 14 Februarie 2007
De Happy Valentines Day, 120 de oameni de la Leo Burnett au dat liber la clienti, pe care agentia spune ca i-a informat din timp de faptul ca este libera de Ziua Îndragostitilor
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: