Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 21 Mai 2018
Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Vineri, 09 Martie 2018
Nominalizat pe lista scurta a celor mai bune proiecte de anul trecut din intreaga retea, „Ziua Familiei la ŠKODA” sta alaturi de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania castigatoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) si KARAVANAQ...
Marti, 16 Iulie 2013
Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: