Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 03 Decembrie 2014
Semnata de McCann Erickson, campania Intoarce-te Romane a atras sute de mii de vizionari ale mesajului video, mii de mesaje video generate pe website-ul campaniei intoarceteromane.ro si o medie zilnica de zece romani cu CV-uri cu studii internationale care vor sa se intoarca in Romania.
Miercuri, 22 Octombrie 2014
Ajunsa ea insasi sursa de inspiratie pentru alte reclame - Noaptea Devoratorilor de Preturi ar fi doar una recenta, a-19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de la Bucuresti va avea loc pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta.
Vineri, 08 August 2014
„Incercarea unor agentii de a scoate in evidenta ceea ce considerau a fi practici dubioase a fost interpretata drept un comportament de tip cartel” Radu Florescu, presedinte UAPR.
Vineri, 30 Mai 2014
Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de Miercuri, 22 Ianuarie 2014
Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.
Vineri, 20 Decembrie 2013
Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
Marti, 09 Iulie 2013
Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Joi, 18 Octombrie 2012
Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Joi, 20 Septembrie 2012
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza tinta de vanzari anuala a produsului la 80-100.000 eur pe an.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: