Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Luni, 05 Decembrie 2005
Noul spot Zapp "Arbitrul" se deruleaza cu ocazia a inca unei reduceri tarifare sub claimul "convorbiri internationale la tarife nationale"
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Luni, 26 Septembrie 2005
Cel putin asa spun chiar creativii de la Gavrila & Asociatii care ofera si " 5 argumente" pentru a "sustine" acest lucru
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si intrarile la sectiunea Cel mai bun Print dintr-o categorie
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
Miercuri, 18 Mai 2005
Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
Marti, 03 Mai 2005
Premiantii Olimpiadelor Comunicarii au dat deja mana cu Zapp, BRD, Unilever, JTI Romania, GMP/MAP, TVR, Millenium Communications, Gavrila si Asociatii, EuropaFM si Radio21
Luni, 02 Mai 2005
Chiar daca are deja 208 de inscrieri, festivalul de comunicare digitala prelungeste intrarea in concurs pana vineri, 6 mai
Joi, 21 Aprilie 2005
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
Vineri, 15 Aprilie 2005
GMP / MAP i-a numit Group Account Director pe Mirela Angelescu (ex McCann), Head of Creatives pe Ioan Alexandru Bratianu si PR Manager pe Ramona Tcaciuc (ex Ogilvy PR)
Luni, 07 Martie 2005
Leo Burnett s-a clasat pe primul loc la numarul trofeelor dar va fi "greu de uitat" ca cele mai stralucitoare premii raman un an la NextCap si McCann
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: