Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 29 August 2024
Portofoliul producatorului polonez cuprinde, pe langa uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, sucuri lacto-fermentate, paste de nucifere si bauturi benefice pentru sanatatea intestinului precum oxymel si...
Vineri, 04 August 2023
Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
Marti, 18 Iulie 2023
Vineri, 21 Aprilie 2023
Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Marti, 27 Decembrie 2022
Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor
Luni, 30 Mai 2022
„HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Vineri, 11 Februarie 2022
Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
Miercuri, 14 Aprilie 2021
Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Vineri, 30 Octombrie 2020
Alimentatia bine aleasa, cantitati moderate de zahar, hidratarea optima, igiena corespunzatoare a mainilor, curatenia locuintei si un stil de viata sanatos se Numara printre cele cateva trucuri simple, care ne feresc de bolile de sezon
Luni, 27 Ianuarie 2020
„Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa 19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul ca ne numaram printre putinele firme producatoare si nu doar importatoare de produse zaharoase in Romania!”, declara Ioan Stanea, administratorul Pan...
Vineri, 01 Noiembrie 2019
De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru a contracara trocul electoral, Funky si Kubis au amenajat si o expozitie care poate fi vazuta pana pe 2 noiembrie la Nod makerspace din Bucuresti. De...
Luni, 25 Martie 2019
#effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Coca-Cola sarbatoreste Centenarul Marii Uniri cu o colectie speciala de sticle si o provocare inedita pentru tinerii din Romania, dupa cum spun autorii proiectului: aceea de a-si imagina Romania urmatorilor 100 de ani, asa cum si-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai ampla poveste colectiva despre...
Joi, 09 August 2018
Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
Miercuri, 08 August 2018
„De cele mai multe ori, lucrurile nu se termina pentru ca se termina, ci pentru ca noi renuntam sa mai luptam pentru ele” spune William H. McRaven, amiral in marina americana in cartea „fa-ti patul”” de la Editura Trei
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Luni, 21 Mai 2018
Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: