Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 21 Mai 2019
Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Luni, 18 Martie 2019
Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Joi, 06 Decembrie 2018
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului.
Vineri, 09 Noiembrie 2018
In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Joi, 18 Octombrie 2018
Cu o finalizare in primavara lui 2019, in noua fabrica vor fi produse vopsele, tencuieli, emailuri, lacuri, precum si produse conexe acestora (grunduri, amorse etc.), iar valoarea investitiei se ridica la 5,4 milioane euro
Joi, 11 Octombrie 2018
Din aceasat pozitie, noul director va coordona activitatile de marketing ale grupului de pe ambele piete - Romania si Bulgaria
Luni, 01 Octombrie 2018
”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune
Joi, 26 Iulie 2018
Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Miercuri, 04 Iulie 2018
De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania.
Miercuri, 30 Mai 2018
„Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Luni, 18 Decembrie 2017
Nominalizata in 2017 in raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii romanesti care pot inspira Europa, compania ELBI a ales Zaga Brand ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor proprii: Novelite, Total Green, Erste Lighting, Solentis, Ittus si Inlet.
Vineri, 08 Decembrie 2017
Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Luni, 10 Iulie 2017
Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
Vineri, 16 Iunie 2017
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor,Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Vineri, 20 Ianuarie 2017
La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro, la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala.
Luni, 13 Ianuarie 2014
Cu o cifra de afaceri de peste 20 Milioane euro pe an, compania de logistica KLG Europe Romania a ales agentia de marketing si comunicare Zaga Brand in urma unui proces de selectie in care a fost analizata experienta in categorie a mai multor agentii..
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: