Rezultatele cautarii dupa : "z"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
1 din 3 romani cred ca cel mai mare succes financiar in 2023 a fost sa invete sa economiseasca. Revolut descopera utilizatorilor ce tip de personalitate financiara au avut.
Joi, 21 Decembrie 2023
,,Multumita produselor si functionalitatilor adaugate in 2023, clientii au posibilitatea sa invete, sa testeze, sa isi exerseze aptitudinile financiare, sa tina evidenta cheltuielilor zilnice, sa economiseasca sau sa investeasca, intr-un singur loc, in aceeasi aplicatie”, a spus Gabriela Simion, director general...
Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023
 Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
Marti, 19 Decembrie 2023
 “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
O seara Vivaldi in programarea Festivalului International George Enescu, joi, 7 Septembrie 2023. Sempre Vivaldi.
Marti, 05 Septembrie 2023
 Promisiunea unei seri spumoase de muzica baroca, „Sempre Vivaldi”, evenimentul va avea loc joi, 7 Septembrie 2023, incepand cu ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti).
Analogue Festival 2023: Trei zile de concerte si experiente in mijlocul naturii intre 25 si 27 august
Vineri, 25 August 2023
 Ultimul mare festival muzical al acestei veri incepe vineri, 25 august, pe platoul Faget de langa Mioveni. Artisti romani si internationali vor urca pe scena principala a festivalului, printre care B.U.G. Mafia, Delia, John Newman, Selah Sue, Subcarpati, Tinie Tempah, Asian Dub Foundation, Kadebostany, The Mono...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Doua seri de muzica baroca in programarea Festivalului International George Enescu 2023 - „Sempre Vivaldi” - 7 Septembrie si ,,Rameau. Le musicien des rois” - 14 Septembrie.
Luni, 21 August 2023
 Programate in cadrul Festivalului International George Enescu, „Sempre Vivaldi” in seara de 7 Septembrie 2023, ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti) si „Rameau. Le musicien des rois”, in seara zilei de 14 Septembrie 2023, ora 19, Sufrageria Regala (Muzeul National de Arta al...
 Analogue Festival 2023 da startul, din 25 august, la 3 zile de jocuri si muzica live
Miercuri, 26 Iulie 2023
 B.U.G. Mafia, Delia, John Newman, Selah Sue, Subcarpati si Tinie Tempah deschid un line-up pe care se afla 18 trupe consacrate care vor intretine atmosfera timp de trei zile, intre 25 si 27 august. Jocuri si activari spectaculoase vor transforma platoul Faget de langa Mioveni intr-un board game urias in ultimul...
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
Mii de experiente muzicale gratuite prin Summer of Joy. Telekom Romania Mobile si Deutsche Telekom conecteaza tinerii din toata Europa la o „Vara a bucuriei, tineretii si libertatii”
Luni, 12 Iunie 2023
 Deutsche Telekom lanseaza „Summer of Joy” si ofera mii de experiente muzicale gratuite in toata Europa in aceasta vara, prin care tinerii din Romania pot castiga bilete de acces la Electric Castle, dar si la alte festivaluri importante din Europa.
Analogue Festival line-up 2023 va reuni la Mioveni 18 artisti romani si internationali cunoscuti pe doua scene de pe platoul Faget in weekendul 25-27 august
Marti, 30 Mai 2023
 Printre numele sonore care vor aduce in festival 30 de ore de muzica live se numara B.U.G. Mafia, Delia, John Newman, Selah Sue, Subcarpati si Tinie Tempah.
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
« 1 2 3 4 5 »