Rezultatele cautarii dupa : "youtube"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Cora Romania aduce in prim plan „Magia de acasa” cu agentia Tribal Worldwide Romania
Vineri, 19 Noiembrie 2021
 “Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze...
Patru scriitori, din patru generatii diferite, descriu o singura tara. „Romania: patru patrii”, pe canalul YouTube al Arhivei TVR.
Joi, 28 Octombrie 2021
 Protagonistii documentarului semnat de Alexandru Solomon, „Romania: patru patrii” sunt patru scriitori din patru generatii diferite, care descriu o singura tara. Duminica, 31 octombrie, productia va fi disponibila exclusiv online 24 de ore, incepand cu ora 11:00, pe canalul Arhivei TVR
Ceptura isi strica vinul? La publicitate, sigur. Incluziune sociala, Bebe Cotimanis si un negru in cel mai recent spot. Ce va urma?
Marti, 26 Octombrie 2021
Crama Ceptura a facut-o de oaie. Ori sa-i spunem ca a facut-o de otet. 
MCCANN PR, pe primul loc Biz PR Awards Romania. Top 10 BIZ cele mai performante agentii de PR 2021
Vineri, 15 Octombrie 2021
 Aflat la cea de-a noua editie, studiul realizat impreuna cu Unlock Market Research este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor cu care lucreaza. Pe locul doi se afla MSL The Practice, podiumul fiind completat de GOLIN Romania....
Kaufland lanseaza campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”
Miercuri, 29 Septembrie 2021
 Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Jazz preda stafeta: ,,Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care preda stafeta catre doua agentii” Irina Pencea Co-fondator si Managing Partner, Jam Session
Marti, 17 August 2021
,, Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie. Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si...
Matt Damon si Ben Affleck in primul trailer al filmului „The Last Duel”. Premiera, in 15 octombrie.
Vineri, 23 Iulie 2021
 Studiourile 20th Century anunta lansarea trailerului pentru unul din cele mai asteptate filme, “The Last Duel”, o drama istorica regizata de vizionarul Ridley Scott, castigator a patru premii Oscar, avandu-i cap de afis pe Matt Damon, Adam Driver, Jodie Comer si Ben Affleck.
Peste 100.000 de romani din Generatia Z au testat platforma vocationala Futureproof de la Telekom
Miercuri, 14 Iulie 2021
 La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.
Eroina Marvel s-a intors pe ecrane cu Black Widow, lansat de Forum Film si RAN Communication
Joi, 08 Iulie 2021
 „Filmul „Black Widow” merita o campanie de promovare pe gustul fanilor. Timpul scurt ne-a fortat sa fim creativi si inventivi si sa promovam mesajele cheie ale filmului acolo unde sunt si iubitorii Universului Mavel.” a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner, RAN Communication, la...
Banda desenata in 1964, film Marvel in 2021. Prezenta in sase filme Marvel, de la debut, Natasha Romanoff dezvaluie cine este cu adevarat in “Black Widow / Vaduva neagra”, din 9 iulie.
Luni, 05 Iulie 2021
 De la debutul sau in 2010, Natasha Romanoff a aparut in sase filme Marvel: “The Avengers,” “Captain America: The Winter Soldier,” “Avengers: Age of Ultron,” “Captain America: Civil War,” “Avengers: Infinity War” si “Avengers: Endgame.”
Vodafone Romania in parteneriat cu Global Payments transforma telefonul mobil in dispozitiv POS. Lanseaza aplicatia de plata GP Tom.
Luni, 05 Iulie 2021
 Aplicatia GP Tom permite comerciantilor sa accepte plati cu cardul oriunde si oricand, prin intermediul telefonului mobil, in locul dispozitivului clasic POS, fiind ideala pentru afacerile mici si mijlocii care au nevoie de o solutie simpla si rapida de plata;
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
S-a furat mireasa! Sloganul ,,Imparte Bucurii” Boromir din 2011-2021 versus ,,Imparte Bucurie” Aloma de la Nestle in 2021, la AdPlayersCritic.
Vineri, 18 Iunie 2021
 Cu ochii la nunta si lautarii premiilor de creatie si eficienta in comunicare, s-a furat mireasa. Sloganul ,,Imparte Bucurii” 
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Weekend de film Disney, de la Studiourile Pixar. “Suflet / Soul” - in cautarea lucrurilor care conteaza
Miercuri, 26 Mai 2021
 De-a lungul realizarii filmului, echipa de productie s-a inspirat din epoci complet diferite, plecand de la opera artistului satiric Ronald Searle si trecand prin animatiile clasice Disney din anii ’60, cum ar fi “101 Dalmatieni”. “Searle si dalmatienii au influentat atmosfera si aspectul...
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
« 2 3 4 5 6 »