Rezultatele cautarii dupa : "youtube"
Ordonare dupa: data / relevanta  
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Strigatul dezastrului IRMA. Campanie de speranta din ramasitele panourilor distruse de tornada.
Marti, 10 Octombrie 2017
 Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
Joi, 14 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa,...
Record Top Influencers: INNA, 2 miliarde vizualizari pe propriul canal Youtube si 3 miliarde pe toate
Luni, 11 Septembrie 2017
Cu aproape 3 miliarde de vizualizari in total pe Youtube si pozitionandu-se pe locul 73 in lume, romanca a depasit artisti precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am.
Cum dai Linkedin la maxim? Cele mai eficiente metode de utilizare ale retelei sociale.
Luni, 28 August 2017
 Linkedin a devenit unul dintre instrumentele esentiale utilizate de lumea afacerilor pentru promovarea companiilor, insa este nevoie de o intelegere a retelei si a mecanismelor acesteia pentru a beneficia de expunerea potentiala catre o parte din cele cateva sute  de milioane de membrii - piata noastra potentiala.
Cu afaceri de 3,5 mln. eur pe an, platforma de talent management Global cu care lucreaza INNA a semnat cu Fabrica de PR
Luni, 07 August 2017
 Global lucreaza cu INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, si altii
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Cannes Lions 2017 este despre o lume a tuturor. De la Cannes, Mirela Podea, The Alternative School
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Peste 100 milioane de oameni impresionati de o campanie outdoor pentru persoane lipsite de vedere.
Marti, 06 Iunie 2017
 Cele mai bune reclame „Food and Beverage” pe scena FAB Awards de la Londra. BBDO New York, Leo Burnett, AMV BBDO si JWT Londra dar si alte agentii cu state grele in creativitatea mondiala au urcat pe scena FAB Awards din Regatul Unit.
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017
 Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Beko langa parintii preocupati de stil de viata sanatos
Vineri, 26 Mai 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare, peste 600 de parinti si copii au fost prezenti la eveniment si au participat la activitatile pregatite de organizatori, de la ateliere de gatit la activitati sportive si jocuri.
Poveste din Romania, cea mai buna la SABRE! Gold Awards EMEA pentru CEZ si Rogalski Damaschin PR
Joi, 25 Mai 2017
 SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Directorul de creatie Geometry Global Romania, Mihai Fetcu, jurizeaza Golden Hammer 2017
Marti, 23 Mai 2017
Festivalul de publicitate din Letonia va avea loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2017, la Riga.
PR
ARRP Invitata cu drepturi depline in International Communication Consultancy Organization (ICCO)
Miercuri, 17 Mai 2017
 International Communication Consultancy Organization (ICCO) a invitat oficial Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) sa adere cu drepturi depline la platforma globala,
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)