Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 31 Mai 2018
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Miercuri, 23 Mai 2018
Spectacolul va beneficia, in zona tehnica, de experienta lui Andrew Johnson, sound designer cu experienta vasta a musicalurilor internationale, fiind recompensat cu Broadway World Fans Choice Award pentru „Best Sound Design” in spectacolul „The Play That Goes Wrong”
Sambata, 19 Mai 2018
Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Sambata, 05 Mai 2018
Micul Targ de Design este targul care reprezinta cultura makerilor si designerilor din Romania si va include standuri ale creatorilor, designerilor si artizanilor romani ce prezinta produse originale si unicate, realizate local, la scara mica, prin folosirea unor tehnici si materiale inovatoare.
Marti, 24 Aprilie 2018
Marela actor a fost prezent la premiera speciala pentru public a productiei romanesti „The Wanderers - Vanatorul de spirite” la megaplexul Cinema City din AFI Cotroceni
Joi, 19 Aprilie 2018
In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
Luni, 16 Aprilie 2018
Florin Cujba vine in sprijinul pasionatilor de sport si alimentatie sanatoasa cu „Metoda Eleven”, carte ce va fi distribuita prin editura Burda si va avea editie limitata de 5000 de exemplare la pret early bird, dupa care se va gasi in format online pe...
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Joi, 22 Martie 2018
Proiectul va contine o serie de articole ce abordeaza subiecte despre educatia financiara din Romania, precum si sfaturi si sugestii despre gestionarea banilor proprii, economisire si creditare, optiuni de investitii, arata o comunicare publica a agentiei nationale de presa.
Vineri, 09 Martie 2018
Dotata cu un premiu de 2000 de euro, concursul „Think about the box” organizat de Pack Romania se desfasoara intre 6 martie si 25 aprilie 2018 si va avea doua etape.
Marti, 27 Februarie 2018
Peste 300 de copii prescolari au participat pana acum la workshop-urile de prevenire a accidentelor organizate in gradinitele bucurestene de catre UNIQA Asigurari, anunta reprezentantii de comunicare de la Perceptum
Marti, 27 Februarie 2018
Intr-o dezbatere cu trei medici specialisti, evenimentul a fost transmis si live pe pagina oficiala de facebook Social Moms si pe site-ul www.socialmoms.ro sia a avut in sala peste 180 de parinti
Sambata, 24 Februarie 2018
Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” ii invita pe cei inetresati sa participe la conferinta „Eticheta Regala”, care va avea loc sambata, 3 martie 2018 de la ora 18:00, eveniment ce va fi sustinut de catre Dr. Sandra Gatejeanu Gheorghe, Director de Protocol al Casei Majestatii Sale Custodelui Coroanei.
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania.
Miercuri, 27 Decembrie 2017
Artistii si influencerii Global au ales sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit datorat statului catre Asociatia „Daruieste viata”,
Luni, 11 Decembrie 2017
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Marti, 05 Decembrie 2017
Format din specialisti in design din Austria, Germania, Luemburg, Elvetia, Danemarca si Cehia, juriul ICMA a acordat Award of Excellence pentru layout, typography (fonturi) si photography (fotografii), vezi www.corporate-media-award.com).
Marti, 05 Decembrie 2017
Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! - "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: