Rezultatele cautarii dupa : "www"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Sound Design de Broadway in premiera la cel mai asteptat musical. MAMMA MIA, din 24 mai la Sala Palatului din Bucuresti
Miercuri, 23 Mai 2018
 Spectacolul va beneficia, in zona tehnica, de experienta lui Andrew Johnson, sound designer cu experienta vasta a musicalurilor internationale, fiind recompensat cu Broadway World Fans Choice Award pentru „Best Sound Design” in spectacolul „The Play That Goes Wrong”
Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
Sambata, 19 Mai 2018
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Micul Targ de Design pe 26 si 27 mai la Nod Makerspace din Bucuresti (Splaiul Unirii 160)
Sambata, 05 Mai 2018
 Micul Targ de Design este targul care reprezinta cultura makerilor si designerilor din Romania si va include standuri ale creatorilor, designerilor si artizanilor romani ce prezinta produse originale si unicate, realizate local, la scara mica, prin folosirea unor tehnici si materiale inovatoare.
Premiera de film cu Armand Assante la Cinema City in Bucuresti
Marti, 24 Aprilie 2018
 Marela actor a fost prezent la premiera speciala pentru public a productiei romanesti „The Wanderers - Vanatorul de spirite” la megaplexul Cinema City din AFI Cotroceni
Concursul Think about the box Pack Romania in finala. 2.000 de euro pentru echipa castigatoare.
Joi, 19 Aprilie 2018
 In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
Burda distribuie prima metoda de fitness creata de un roman si aprobata de Men's Health SUA.
Luni, 16 Aprilie 2018
Florin Cujba vine in sprijinul pasionatilor de sport si alimentatie sanatoasa cu „Metoda Eleven”, carte ce va fi distribuita prin editura Burda si va avea editie limitata de 5000 de exemplare la pret early bird, dupa care se va gasi in format online pe...
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Romanii incurca nevoile cu dorintele si cheltuiesc pe mofturi. AGERPRES a lansat Buget Inteligent
Joi, 22 Martie 2018
Proiectul va contine o serie de articole ce abordeaza subiecte despre educatia financiara din Romania, precum si sfaturi si sugestii despre gestionarea banilor proprii, economisire si creditare, optiuni de investitii, arata o comunicare publica a agentiei nationale de presa.
2000 de euro pentru Think about the box. Concurs de design si productie de ambalaj Pack Romania.
Vineri, 09 Martie 2018
Dotata cu un premiu de 2000 de euro, concursul „Think about the box” organizat de Pack Romania se desfasoara intre 6 martie si 25 aprilie 2018 si va avea doua etape.
Peste 300 de copii la workshop-urile de prevenire a accidentelor. Super Copilaria sustinuta de Uniqa Asigurari
Marti, 27 Februarie 2018
 Peste 300 de copii prescolari au participat pana acum la workshop-urile de prevenire a accidentelor organizate in gradinitele bucurestene de catre UNIQA Asigurari, anunta reprezentantii de comunicare de la Perceptum
20.000 vizualizari Totul despre nutritia pediatrica. Proiect Parenting Ads sustinut de Lidl si Catena
Marti, 27 Februarie 2018
 Intr-o dezbatere cu trei medici specialisti, evenimentul a fost transmis si live pe pagina oficiala de facebook Social Moms si pe site-ul www.socialmoms.ro sia a avut in sala peste 180 de parinti
Imagine si Eticheta: Conferinta Eticheta Regala, la Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa
Sambata, 24 Februarie 2018
 Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” ii invita pe cei inetresati sa participe la conferinta „Eticheta Regala”, care va avea loc sambata, 3 martie 2018 de la ora 18:00, eveniment ce va fi sustinut de catre Dr. Sandra Gatejeanu Gheorghe, Director de Protocol al Casei Majestatii Sale Custodelui Coroanei.
Habitat for Humanity Romania si ENGIE eficientizeaza energetic cu 200.000 de euro centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania. 
Cel mai tanar tatic din blogosfera, la Parenting ADS. Preia exclusiv vanzarile de publicitate DaddyCool.ro
Sambata, 13 Ianuarie 2018
 Parenting Ads, singurul HUB de digital media specializat in comunicare online pe piata de parenting din Romania, va prelua exclusiv vanzarile de publicitate pentru 
15.000 de euro de la artistii si influencerii Global pentru cel mai nou spital de Oncologie si Radiologie
Miercuri, 27 Decembrie 2017
 Artistii si influencerii Global au ales sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit datorat statului catre Asociatia „Daruieste viata”, 
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Un nou premiu de excelenta in design pentru Romania adus de Cristian Lipan de la International Corporate Media Award
Marti, 05 Decembrie 2017
 Format din specialisti in design din Austria, Germania, Luemburg, Elvetia, Danemarca si Cehia, juriul ICMA a acordat Award of Excellence pentru layout, typography (fonturi) si photography (fotografii), vezi www.corporate-media-award.com).
Marketing cu continut si influentatori online de nisa. Global a lansat agentia Trending Influencers
Marti, 05 Decembrie 2017
 Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
IMMOFINANZ in prima campanie de publicitate internationala pentru centrele comerciale VIVO!
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! -  "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "