Rezultatele cautarii dupa : "www com"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
De Ziua Europei, Placido Domingo invita la Oda bucuriei in ritm de jazz - videoclip de promovare a patrimoniului national #Ode2Joy Challenge
Joi, 09 Mai 2019
 Asociatia Culturala „Patrimoniu pentru Viitor” anunta lansarea contributiei video Romania: #Ode2Joy Challenge 2019, pe 9 mai, de Ziua Europei. Initiativa creativa raspunde provocarii organizatiei paneuropene Europa Nostra si presedintelui acesteia, Plácido Domingo care poate fi urmarita pe...
Record de box office in Romania: 7,8 mln. Lei in 7 zile. Avengers: Endgame / Razbunatorii, pe primul loc in topul celor mai bune lansari de film locale
Luni, 06 Mai 2019
 Potrivit cifrelor furnizate, recordul din tara se inscrie in succesul international al filmului, care a spart absolut toate recordurile de incasari in primul weekend in cinematografe, ajungand la 1,2 miliarde de dolari in intreaga lume.
Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
Hub-ul de entertainment on the go Trubadu.ro lanseaza Random, in parteneriat cu Unirea si BCR
Miercuri, 17 Aprilie 2019
 Experienta LIVE unica in Romania, sub forma unui joc, Random este o combinatie de quiz-uri de cultura generala, logica, perspicacitate, puzzle-uri fizice, probe de echipa si jocuri in duel.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
Marti, 09 Aprilie 2019
 Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
Dormeo, partener in ultramaraton Arctic Ultra 6633 cu Avram Iancu
Joi, 07 Martie 2019
 Motivand odihna ca fiind esentiala in orice performanta, Dormeo ii asigura concurentului toate cele necesare pentru un somn sanatos.
Finalistii OTP Startup: 9 startup-uri din 6 tari beneficiaza de asistenta expertilor OTP Bank
Joi, 07 Martie 2019
 Dupa o analiza atenta a tuturor aplicatiilor, interviuri online cu solicitantii si prezentari sustinute de un grup de 30 de companii selectate, un juriu de experti a ales 9 cele mai promitatoare startup-uri si companii scale-up.
Targ de talie internationala pentru parinti, la Bucuresti. Family Expo & Festival tinteste peste 20.000 de vizitatori.
Luni, 04 Martie 2019
 Family Expo & Festival este numele sub care Parenting ADS, singurul HUB de digital media nisat pe zona de parenting in Romania, cu expertiza de mai bine de 3 ani pe zona organizarii evenimentelor pentru parinti
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Market Lider nou pentru Romania la Nielsen. Iulia Pencea ii succede lui Luca DeNard
Joi, 03 Ianuarie 2019
 Din februarie 2019, Iulia Pencea ii succede, in pozitia de Market Lider, lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.
Voluntarii Our Big Day Out au dat start celei de-a- XXII - a editii de actiuni caritabile. In 2018, in sprijinul unui numar de aproape 5000 de persoane
Miercuri, 12 Decembrie 2018
 Anul acesta obiectivul Our Big Day Out este sa ajunga la 4.792 de beneficiari din 9 judete (batrani & copii institutionalizati, copii, familii si batrani care traiesc in sate marginalizate, unii dintre ei fiind privati chiar de apa potabila sau electricitate).
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
Luni, 10 Decembrie 2018
 Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Fundatia Ion Tiriac in colaborare cu Fundatia Nadia Comaneci au inaugurat sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia
Marti, 04 Decembrie 2018
 Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Continuare de film cu incasari de 170 Milioane USD. Creed II pe ecrane si in Romania
Luni, 19 Noiembrie 2018
 „Creed II” are premiera in Romania pe 23 noiembrie, fiind distribuit de Forum Film Romania.
Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
« 5 6 7 8 9 »